Revista de Taradell

ADREÇA
C/ Ramon Pou, 82 - 08552 - Taradell - Barcelona
TELÈFON
CONTACTE
Mn. Josep Baucells

Revista Taradell El Gener de 1949, va sortir la primera revista Taradell. Des de llavors, arriba mensualment als subscriptors fidels i es posa en venda als quioscos de Taradell.

Ideada per mossèn Joan Vilacís amb la col·laboració de mossèn Antoni Pladevall i mossèn Baucells, sense Internet i les noves tecnologies, va ser la primera eina d'informació de la nostra vila. Després de la mort de mossèn Vilacís, mossèn Baucells va continuar l'activitat de la revista i actualment en continua sent el màxim responsable. Són hores de dedicació a recopilar informació de tot un mes. Avui en dia, són moltes les entitats i persones que col·laboren a la revista amb informacions de les seves activitats per  formar-ne el contingut.

La revista Taradell està oberta a totes les entitats del poble que vulguin publicar escrits de les seves activitats o els seus textos, però també està oberta a persones que vulguin fer el seu escrit particular.