Recollida de roba a domicili

Servei mensual, el primer dijous de cada mes, mitjançant sol·licitud prèvia

On es realitza?

A domicili

Taradell (CP 08552)

Des del 5 de juny de 2025 l'Ajuntament posa a disposició de la ciutadania el servei de recollida de roba usada porta a porta, amb periodicitat mensual. El servei es fa el primer dijous de cada mes, a partir de les 8 del matí. Cal treure davant de casa un mínim de 3 bosses tancades (de 30 litres màxim cadascuna) amb roba neta i plegada.

S'hi poden dipositar tota mena de tèxtils (vestimenta, roba de la llar, calçat, cinturons, bosses...), però no roba bruta ni molla. Les sabates han d'anar aparellades i en una bossa.

Per sol·licitar el servei cal omplir el formulari en línia abans del primer dijous del mes o trucar al telèfon de l'Ajuntament, el 938 126 100.

També es pot continuar dipositant roba a les bústies taronges de la via pública i a la deixalleria. Tot el material recollit és gestionat per l'Associació Tapís i es ven a les botigues de segona mà El Fil, generant llocs de treball amb impacte social positiu.

ACTUALITZACIÓ
Per canvis en la gestió dels contenidors de roba al carrer, aquests s'han hagut de retirar temporalment.