Recollida de roba a domicili

Servei mensual, el primer dijous de cada mes, mitjançant sol·licitud prèvia

On es realitza?

A domicili

Taradell (CP 08552)

Des del 5 de juny de 2025 l'Ajuntament posa a disposició de la ciutadania el servei de recollida de roba usada porta a porta, amb periodicitat mensual. El servei es fa el primer dijous de cada mes, a partir de les 8 del matí. Cal treure davant de casa un mínim de 3 bosses tancades (de 30 litres màxim cadascuna) amb roba neta i plegada.

S'hi poden dipositar tota mena de tèxtils (vestimenta, roba de la llar, calçat, cinturons, bosses...), però no roba bruta ni molla. Les sabates han d'anar aparellades i en una bossa.

Per sol·licitar el servei cal omplir el formulari en línia abans del primer dijous del mes o trucar al telèfon de l'Ajuntament, el 938 126 100.

També es pot continuar dipositant roba a les bústies taronges de la via pública i a la deixalleria. Tot el material recollit és gestionat per l'Associació Tapís i es ven a les botigues de segona mà El Fil, generant llocs de treball amb impacte social positiu.