Relleu a la direcció de la Biblioteca Municipal Antoni Pladevall i Font
Roser Bisbal relleva Eva Leucó, que n'ha estat l'única directora durant 38 anys
Centenars d'amics, usuaris i professionals del sector van omplir dimarts al vespre la Biblioteca Municipal Antoni Pladevall i Font per acomiadar-ne la directora, Eva Leucó. Des que va obrir-se aquest equipament, el juny de 1987, i amb 24 anys n'ha estat l'única directora, amb una professionalitat, dedicació i capacitat excel·lents. La Biblioteca ha estat durant aquests anys l'aspersor de cultura fonamental del poble, amb una gamma d'activitats envejable i una evolució molt positiva amb la participació de la comunitat.
Un dels moments més emotius del comiat va ser quan un grupet dels primers usuaris de la biblioteca van lliurar-li un pastís per festejar el seu aniversari i un regal, una olivera amb una ampolleta d'oli amb el lema "qui sembra, recull" i una peça de joiera, sorgit de la col·laboració popular voluntària, que fou una sorpresa per a l'Eva. Així mateix, van llegir un escrit d'agraïment a la tasca realitzada i a la rellevància que havia tingut per a tanta gent. Aquest moment va ser el tancament de l'acte, durant el qual multitud d'usuaris van portar-li una flor per acomiadar-la i van poder gaudir un berenar amb amenització musical.
Roser Bisbal (Puigcerdà, 1983) des de dimecres és la nova directora de la Biblioteca, assignada per la Diputació de Barcelona, de la Xarxa de la qual Taradell en forma part. Arrelada a Taradell des de fa 10 anys, diplomada en Biblioteconomia i documentació, màster en biblioteques escolars i promoció de la lectura, els darrers set anys ha estat directora de la Biblioteca Municipal de Centelles. L'Ajuntament li dona la benvinguda i li desitja molts encerts a la nova tasca.
