Molt èxit a les festes de Nadal de les escoles

Divendres, 19/12/2008

Alumnes de 5è de primàriaAhir els alumnes de l'escola Sant Genís i Santa Agnès van celebrar la festa de Nadal al Centre Cultural Costa i Font, davant d'un públic molt nombrós.
A partir de 2/4 de 9 del vespre els diferents cursos de l'escola van realitzar un seguit d'actuacions, enguany inspirades amb els 25 anys de TV3 i conduïdes per dos alumnes com a presentadors del Telenotícies.
Entre les diverses actuacions es van poder veure els Barrufets, els Bobobobs, el Club Súper 3, el Temps, etc. Van tancar la festa els alumnes de 6è curs escenificant un especial de Cap d'Any.
Alumnes de P-3
Alumnes de 4t de primària
Presentadors, alumnes de 6è de primària

Alumnes de 3r i 4t d\'ESO ballant tectonicPer altra banda, avui al matí els alumnes de l'IES Taradell també han celebrat la seva festa de Nadal al Centre Cultural. La temàtica era lliure s'han pogut veure diversos balls, concerts, teatre en anglès, representacions nadalenques i imitacions de professors.
Concert alumnes IES Taradell
Ball alumnes IES Taradell
Representació en anglès alumnes IES Taradell