La Biblioteca a Catalunya Ràdio
El club de la bona lletra" és un programa que pretén fer-se ressò del moviment al voltant dels llibres que estan generant els clubs de lectura arreu de Catalunya, que tant ajuden la literatura en la nostra llengua.
"El club de la bona lletra " fa que els lectors conversin amb els escriptors, i també que cada lector recomani el llibre de la seva vida.Les biblioteques i les llibreries catalanes són ben presents a "El club de la bona lletra".
El programa està dirigit i presentat per l'escriptora Blanca Busquets. El dia 4 d'agost, el Club de lectura de la Biblioteca de Taradell va participar en el programa dedicat al llibre Una família fora de sèrie de l'escriptora Sílvia Soler.

Andreu Font, Dolors Subiranas i Carme Farré van ser els membres del nostre Club de lectura que van gaudir de la tertúlia amb Sílvia Soler, una autora que d'altra banda ja coneixien perquè ha vingut dues vegades a la biblioteca per a participar en el Club de lectura. També van tenir l'oportunitat de recomanar un llibre als seguidors del programa.
Podeu escoltar el programa: El Club de la bona lletra
Amb la col·laboració de la Institució de les Lletres Catalanes . Dins el Pla Nacional de Lectura.