Ja a la venda els tiquets de les Jornades de Patrimoni
Adquiriu-los a l'Ajuntament o al Bar Can Costa, fins al 8 de juliol o exhaurir existències
Taradell escalfa motors per celebrar una nova edició de les Jornades de Patrimoni, que tindran lloc del 8 al 12 de juliol amb un ampli programa d'activitats dedicades a la ratafia, les herbes aromàtiques i la gastronomia de proximitat. Entre les propostes més esperades destaquen els tradicionals sopars, que es tornaran a convertir en un punt de trobada per als amants de la bona cuina. Els tiquets es poden adquirir a l'Ajuntament o al Bar Can Costa, fins al 8 de juliol (o fins que s'exhaureixin).
El primer serà el Sopar de Tapes, que se celebrarà el divendres 10 de juliol. Els assistents podran degustar diverses elaboracions preparades pels restauradors del municipi amb productes de la terra. El menú per a adults, a 10 euros, inclourà una selecció de tapes com la mousse de brandada de bacallà amb compota de poma i reducció de Pedro Ximénez del Restaurant Goitallops, la tradicional truita de patates de l'Hostal Rosa, una calzone de tonyina de la Pizzeria Ciao Ciao, una coca amb ibèric d'El Cau, un pa bao amb hamburguesa de carxofa de Lusco Fusco, salpicó de marisc del Restaurant Gurri Xic i, per acabar, el Catalanet, un gelat de torró i ratafia. També hi haurà una alternativa sense gluten, que caldrà sol·licitar en el moment de la compra dels tiquets.
Per als més petits s'ha preparat un menú infantil, a un preu de 5 euros, que inclourà tires de pollastre, ensaladilla, pizza de pernil dolç i formatge, i daus de patates fregides.
Durant el sopar hi haurà servei de barra a càrrec del Bar El Cau i la vetllada es clourà amb un concert del grup Somaia, que oferirà un repertori de versions catalanes i europees.
L'endemà, dissabte 11 de juliol, serà el torn del Sopar de Patrimoni, que posarà el punt final gastronòmic a les Jornades abans del concert de ReCLAM. En aquesta proposta es podran degustar els quatre productes creats especialment per a l'ocasió: el Pa de les Eres, la Botifarra Gitana, el Mos(t) i la Trumfa Boscana, elaborats amb ingredients i aromes vinculats al territori. Els tiquets tenen un preu de 8 euros.
Amb aquestes dues propostes gastronòmiques, les Jornades de Patrimoni conviden veïns i visitants a descobrir l'essència de Taradell i a treure profit dels productes locals en un cap de setmana que combinarà tradició, patrimoni i cultura.

