Campanya del consultori de salut de Taradell contra el tabaquisme

Contacteu amb el CAP per deixar de fumar i rebre assessorament i suport

Dimecres, 03/06/2026

Durant la setmana del 25 al 31 de maig, des del consultori de Taradell, s'ha dut a terme una activitat de promoció de la deshabituació tabàquica en el marc de la Setmana Sense Fum, una iniciativa impulsada per SumaSalut. Aquesta campanya, que coincideix amb els objectius del Pla de Salut 2024-2027, vol sensibilitzar la població sobre els beneficis de viure en un entorn lliure de fum, prevenir el consum de tabac i fomentar hàbits de vida més saludables.

Així, al llarg de la setmana s'ha ofert informació i sensibilització sobre els efectes del tabaquisme i els beneficis de deixar de fumar, així com recursos de suport per a les persones que vulguin iniciar un canvi d'hàbits.

Recordem que deixar de fumar millora la salut des del primer dia. Les persones interessades podeu consultar el vostre professional sanitari de referència, adreçant-vos al Consultori de Salut de Taradell, per rebre assessorament i suport en el procés de deixar de fumar i en el canvi d'hàbits saludables.