Arriba la nova edició del Viu l’Estiu a Taradell
Aquest dimarts, 1 de juliol, a la venda les entrades per The Tyets
Tot a punt per a Viu l'Estiu, una temporada plena d'activitats i espectacles que ompliran els carrers de Taradell entre el 5 de juliol i el 22 d'agost. La programació ofereix propostes per a tots els públics amb l'objectiu de viure la cultura com mai.
El cicle començarà el dissabte 5 de juliol amb Cinema a la Fresca a la Plaça de les Eres, on es projectaran cinc documentals en català seleccionats del Festival Òmnium de Cinema: Blava Terra, Demà, Trenc d'Alba, Ei, Temi i Plora aquí. Aquest festival, impulsat per Òmnium Cultural, vol promoure la llengua catalana, la cohesió social, l'educació i la cultura per contribuir a construir una societat activa, crítica, i inclusiva.
L'endemà, diumenge 6 de juliol, a la Plaça, el grup Mar Endins posarà el tradicional ambient mariner amb un concert d'havaneres a partir de les 8 del vespre, que inclourà el típic cremat per acompanyar la vetllada.
L'11 de juliol, en el marc de les Jornades de Patrimoni, el grup Karaoke's Band oferirà un concert participatiu a la Plaça, on el públic podrà cantar els temes que més els agraden, convertint-se en els protagonistes de la festa. L'endemà, dia 12 de juliol, a les 11 de la nit als jardins de Can Costa, ReCLAM sorprendrà amb un espectacle de versions que enllaça fragments de diversos èxits de la música catalana, generant un clima de gresca i diversió.
Per als més petits, el 12 de juliol a les 18:30 hores a la Plaça, Farrés i Cia presentarà l'espectacle de carrer infantil Hohihu, una peça que juga amb la descoberta d'un jaciment en unes obres i que, mitjançant l'humor, pretén transmetre valors i reflexions sobre les atrocitats humanes.
El dia 23 de juliol, als jardins de Can Costa, es podrà gaudir de Miniatures, un espectacle de moviment, veu i ritme creat per Anna Roig Dolz i Maria Molet, especialment pensat per a infants d'1 a 5 anys, que els introduirà al món de la música a través de jocs, danses i ritmes.
Per cloure la programació, el 22 d'agost a l'Esplanada de l'EAS, tindrà lloc el concert estrella de l'estiu: The Tyets, amb la seva Gira Cafè pels més Cafeteros. Aquesta banda, un dels fenòmens més destacats de la música en català dels últims anys, barreja ritmes de trap, reggaeton, pop i electrònica. Les entrades ja estan a la venda a partir de l'1 de juliol a les oficines de l'Ajuntament.
Viu l'Estiu de Taradell ofereix un complet calendari d'activitats per a tots els gustos i edats, assegurant un estiu ple de cultura, diversió i bons moments.
