Afectacions de trànsit pel pas del Tour, el 6 de juliol de les 10 del matí a les 3 de la tarda
L'itinerari afectat serà la ctra. Balenyà, pg. Sant Genís, ctra. Mont-rodon, pg. Domènec Sert, La Plaça, c. de la Font i ctra. de Vic
Aquest dilluns 6 de juliol, Taradell acollirà el pas del Tour de França, en un recorregut pel municipi que entrarà per la carretera de Balenyà provinent del pont del riu Gurri i passarà per la Rotonda de l'Atlàntida, la carretera de Balenyà (davant de Can Costa), es desviarà pel passeig de Sant Genís, trencarà cap a la carretera de Mont-rodon i passeig de Domènec Sert, es dirigirà cap a La Plaça i el carrer de la Font i, finalment sortirà de Taradell per la carretera de Vic cap a Santa Eugènia de Berga.
Segons les indicacions de l'organització de la prova, la Generalitat i els Mossos d'Esquadra, aquest recorregut quedarà totalment tancat aproximadament entre les 10 del matí i les 3 de la tarda, fet que comportarà importants afectacions de mobilitat.
Durant aquest horari no es podrà creuar el recorregut amb vehicle en cap punt, quedaran tallats tots els carrers, camins i accessos que connectin amb el traçat de la cursa. També els accessos i sortides de garatges quedaran restringits. A més, a les zones del recorregut i carrers adjacents no es podrà aparcar des de les 12 de la nit del dia abans, diumenge 5 de juliol, fins a les 4 de la tarda de l'endemà.
Per aquest motiu es recomana, a tothom que hagi d'utilitzar el vehicle, sortir abans de l'horari de tall o bé estacionar prèviament a la zona esportiva, a la Coma del Reig o a la zona de l'església, des d'on es podrà sortir en direcció a Malla.
En cas d'urgència, als veïns de La Roca, Goitallops i de la part est del municipi, es recomana utilitzar la carretera de Viladrau o el camí de Penedes fins a Sant Marc per anar a buscar l'Eix Transversal (veure mapa).
Des de l'Ajuntament de Taradell agraïm per endavant la vostra comprensió i col·laboració davant d'un esdeveniment esportiu d'abast internacional que projectarà el nom del nostre municipi arreu del món.
Tot seguit compartim un mapa del traçat, i zones de sortida alternativa i d'aparcament. També el podeu consultar en aquest enllaç.
