Inauguració de l'Exposició Mediterrània. Camins d'aigua, pedra i calç d'Algesires a Istambul, de Vicenç Montero

Organitzat per la Regidoria de Cultura

Exposició | Vicenç Montero

DIA

Divendres, 17/07/2026

HORA

A les 19:00

LLOC

Can Costa Centre Cultural / Sala d'Exposicions / Crta. de Balenyà, 101 / Taradell (08552) / Barcelona

Inauguració de l'exposició Mediterrània. Camins d'aigua, pedra i calç d'Algesires a Istambul de Vicenç Montero que es podrà visitar a la Sala d'Exposicions de Can Costa Centre Cultural, del 17 de juliol al 3 d'agost.

“Mediterrània. Camins d'aigua, pedra i calç d'Algesires a Istambul”

La Mediterrània és molt més que un mar: és un espai compartit de cultures, paisatges i històries que, des de fa mil·lennis, uneix pobles i persones. Aquesta exposició és una invitació a recórrer aquest territori fascinant, des d'Algesires fins a Istanbul, seguint un fil conductor fet d'aigua, pedra i calç: els elements que han modelat les ciutats, els pobles i la manera de viure de les seves gents.

A través de la mirada de Vicenç Montero, el visitant descobrirà una Mediterrània diversa i, alhora, profundament connectada. Cada imatge, cada instant i cada paisatge expliquen una història de convivència, de memòria i de viatge, convidant-nos a mirar més enllà de les fronteres per entendre allò que ens uneix.

Una exposició que ens recorda que la Mediterrània no és només un lloc al mapa, sinó una manera d'entendre el món: oberta, diversa i profundament humana.