Programació

divendres 10 d'abril de 2026
18:30 Inauguració.
18:45 ELS SECRETS QUE AMAGUEM. 13 fòbies i un misteri de Xavier Margenat; Assassinat a Highburn de Marta Minguella i Les llavors eternes de Sílvia Plana. Modera: Aida Montoya.
19:45 Final de l'Slam de RELATS NEGRES realitzat pels alumnes de Tercer d'ESO de l'Institut de Taradell i lliurament de premis.
20.00 Cloenda
dissabte 11 d'abril de 2026
11.00 SECRETS QUE NO DESCANSEN. Avi, et trauré d'aquí de Joan Pinyol i La verge de la punyalada de Xavier Theros. Modera: Antoni Pladevall.
12.00 SOTA SOSPITA. Tot anava bé fins ara de Joan Miquel Capell; Alguns callen, altres maten de Raquel Gámez Serrano i Monsier Diógenes de Josep Roura. Modera: Sebastià Bennasar.
13.00 SECRETS DE FAMÍLIA. Del cel a l'infern de Biel Cussó; El joc del silenci de Gil Pratsobrerroca i Secrets ofegats de Susana Hernández. Modera: Núria Martínez.
14.00 Dinar a la Biblioteca  (25 €). Cal apuntar-se a: b.taradell@diba.cat
16.00 QUAN EL TEXT ES FA MÚSICA. El principi de la incertesa de Sònia Guillén i Els marges de la riera d'Anna Segimon. Modera: Núria Martínez. Acompanyament musical: Pau Mainé. 
17.00 QUAN LA MÚSICA DIU EL QUE EL LLIBRE CALLA. Ocellets i ocellots de Lluís-Anton Baulenas i Error de càlcul de Dora Muñoz. Modera: Sebastià Bennasar. Acompanyament musical: Pau Mainé. 
18.00 EL PUNT DE RUPTURA. Malesànimes de Sebastià Bennasar; Flota com una papallona de Jordi Cervera i Et veurà tothom de Maribel Torres. Modera: Irene Solanich. 
19.00 CABARET LITERARI: MANUAL DE SUPERVIVÈNCIA. Homenatge a Boris Vian amb Lluís-Anton Baulenas i Pau Mainé. 
20.00 Cloenda

Els actes se celebraran a Can Costa Centre Cultural (Carretera de Balenyà, 101). Més informació al telèfon 93 880 10 56 o al correu electrònic b.taradell@diba.cat