La botifarra d'ou de la Carnisseria Codina rep un nou reconeixement

Han rebut el segon premi de l'onzena edició del Concurs Nacional de Botifarra d'Ou en la categoria de tradicional

Divendres, 06/02/2026

A les portes del Dijous Llarder, la Carnisseria i Cansaladeria Codina, situada al carrer de Sant Sebastià de Taradell, ha tornat a sumar un nou reconeixement en el sector de l'embotit artesà català. Aquesta vegada, ha rebut el segon premi de l'onzè Concurs Nacional de Botifarra d'Ou Artesana en la categoria de tradicional. Els guardons els impulsen els gremis de carnissers, xarcuters i cansaladers de Barcelona, Lleida i Tarragona.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

D'aquesta manera, Can Codina consolida la seva trajectòria i tradició familiar de més de 30 anys en l'elaboració de productes carnis d'alta qualitat, i aquest reconeixement se suma als èxits previs de l'establiment, que els darrers anys ha acumulat diversos guardons per la seva botifarra d'ou, el bull blanc i la llonganissa.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

El premi d'aquest any fa valdre l'excel·lència de la seva botifarra d'ou tradicional. "Un reconeixement a una manera de fer que no ha canviat: botifarra d'ou feta al nostre obrador, amb carn de qualitat, ous frescos i la recepta de sempre", assegura Can Codina a Instagram.

El primer premi del concurs s'ha quedat a la comarca i ha recaigut en la Cansaladeria Molist de Manlleu, que s'ha imposat en les dues categories del certamen.