Taradell se suma dilluns a la marató de donants de sang
Es podrà donar sang i plasma a Can Costa durant tot el dia
Sota el lema "El vincle que ens fa immensos", aquest dilluns, Taradell tornarà a mostrar la seva cara més solidària amb un nou acapte de sang i plasma en el marc de la Marató de Donants de Sang de Catalunya. La jornada, organitzada pel Banc de Sang i Teixits, pretén incentivar les donacions en un moment de l'any en què les reserves acostumen a baixar per les festes de Nadal. Ara només hi ha reserves de sang per a cinc o sis dies.

La campanya, que se celebra simultàniament arreu del país, té com a objectiu reforçar les reserves per garantir l'assistència sanitària durant les pròximes setmanes. Les donacions de sang i plasma són essencials per al tractament de molts pacients i per a intervencions quirúrgiques, i cada donació pot ajudar fins a tres persones.
L'acapte de Taradell es farà a Can Costa de 10 del matí a 2 del migdia i de 5 de la tarda a 9 del vespre. Poden donar sang les persones majors de 18 anys, que pesin més de 50 quilos i es trobin en bon estat de salut.
Des de l'organització es fa una crida als veïns de Taradell i rodalia perquè hi participin i contribueixin a fer créixer el nombre de donacions en aquesta marató solidària que s'allarga al llarg de tot Catalunya.
Així mateix, l'Ajuntament de Taradell se suma a aquesta crida amb el lema “Dona sang i rep cultura!” amb el qual es volen promocionar les donacions oferint, a cada donant, una entrada (amb cafè inclòs) per a la Mostra de Teatre que comença aquest mateix mes de gener.








