Taradell estrena aquest divendres la vetllada ''Nit de sort, buti i farra''
Sopar popular, música, animació i més de 6.000 euros en premis per dinamitzar el primer divendres d'estiu amb l'Agrupació de Botiguers
L'Agrupació de Botiguers de Taradell organitza aquest divendres, 27 de juny, la primera edició de “Nit de sort, buti i farra”, una iniciativa per dinamitzar el primer divendres d'estiu i donar vida comercial i festiva al poble.
L'acte se celebrarà a la plaça de les Eres i inclourà un sopar popular amb botifarrada, animació a càrrec de Les Primas, i un gran sorteig amb 40 premis valorats en 6.000 euros, provinents de diferents establiments associats de l'Agrupació de Botiguers. Els premis s'entregaran a través de bingos, antiquines i rifes, pensades per entretenir i fer participar tothom.
L'esdeveniment començarà a les 8 del vespre i s'allargarà fins a les 12 de la nit. Els tiquets es poden adquirir de forma anticipada a diversos establiments del poble: Forn de Sant Sebastià, Barberia de la Gemma, Tecno-so, Farmàcia Masramon i Campor Advocats.
Els preus són els següents: 28 € per accedir al sopar i participar als sorteigs; 20 € només per participar als sorteigs i 10 € només per assistir al sopar.
Amb aquesta iniciativa, l'Agrupació vol fomentar l'activitat comercial local i oferir una proposta lúdica per començar l'estiu amb bon ambient, música, menjar i premis.
