Mont-rodon acollirà diumenge el V Mercat de 2a Mà amb més de 80 parades

La jornada combinarà venda d'objectes reutilitzats, música en directe i activitats familiars

Dissabte, 14/03/2026

El barri de Mont-rodon acollirà aquest diumenge, 15 de març, la cinquena edició del Mercat de 2a Mà, organitzat per la cooperativa Taradell Sostenible (TARSOS). La iniciativa, que es farà durant el matí, ja compta amb 81 parades inscrites i espera reunir veïns i visitants en una jornada centrada en la reutilització i l'economia circular.

3r mercat segona ma3

El mercat també inclourà diferents propostes d'ambientació i activitats. Entre les 10 i les 13 h hi haurà música en viu, i els assistents podran gaudir dels jocs d'enginy reciclats de Guixot de 8, pensats per a petits i grans. A més, hi haurà servei de bar.

L'organització també destaca la participació d'alumnes voluntaris de 3r d'ESO de l'Institut de Taradell, que col·laboraran en el desenvolupament de la jornada.

Paral·lelament, estudiants de 4t d'ESO del mateix centre impulsen una iniciativa solidària per recaptar fons per al seu viatge de fi de curs. Les persones que vulguin donar objectes poden enviar un missatge de WhatsApp al 621 419 561, i els alumnes passaran a recollir-los a domicili. Aquesta acció compta amb la col·laboració de la cooperativa +65 i de l'Institut de Taradell.

Els paradistes interessats a participar al mercat encara són a temps d'inscriure-s'hi.

Finalment, l'organització també ha explicat que tots els objectes que quedin al final de la jornada es donaran a la botiga Areté/Tapís de Taradell, amb l'objectiu de donar-los una segona vida i contribuir a projectes socials del municipi.