L’atur baixa a Taradell durant el mes d’octubre i se situa en 195 persones

La diferència interanual confirma una millora sostinguda

Dijous, 06/11/2025

L'atur ha tornat a disminuir a Taradell durant el mes d'octubre. Segons les dades del Departament de Treball de la Generalitat, el municipi ha registrat una reducció de sis persones aturades respecte al mes anterior.

Amb aquesta baixada, el nombre total d'aturats a Taradell se situa en 195 persones, mantenint la tendència positiva dels últims mesos.

Comparativament, fa un any, l'octubre del 2024, la xifra d'aturats al nostre municipi era de 219. La diferència interanual confirma una millora sostinguda.

A nivell comarcal, Osona també ha registrat un lleuger descens de l'atur, en 73 persones fins a un total de 6.330, en línia amb el comportament del conjunt de Catalunya, on l'octubre ha deixat una millora generalitzada en les xifres d'ocupació.

oficina de treball atur