L'Ajuntament posa en marxa una aplicació de mòbil per notificar incidències
L'Ajuntament de Taradell ha posat en marxa una nova eina per notificar incidències. Es tracta de l'aplicació per a telèfons mòbils Asyscontrol, disponible per a telèfons Apple i Android, que permet comunicar les incidències a la via pública de manera ràpida i eficient. Descarregar-se-la és gratuït.
D'aquesta manera, destaquen des de l'Ajuntament, "s'incrementen els canals de comunicació d'incidències ja existents (via telefònica, a través de l'entrada d'una instància al registre de les oficines municipals o a través de l'apartat “Contactar” de la pàgina web de l'Ajuntament) per millorar l'eficàcia de la detecció i gestió de les incidències". Aquesta eina, a més, permetrà donar a conèixer als ciutadans les actuacions i treballs que s'estan fent a la via pública a través de les xarxes socials i de la pròpia pàgina web de l'Ajuntament.
El funcionament per comunicar una incidència és molt senzill. Simplement cal entrar a l'aplicació i crear una incidència, localitzant el punt a través del geolocalitzador, afegint-hi una foto de la incidència i explicant la tipologia d'incidència (mobiliari urbà, senyalística, il·luminació i electricitat, obres a la via pública, jardineria, aigua, neteja o altres) i altres observacions que cadascú cregui necessàries. Un cop creada la nova incidència, s'envia al gestor de l'aplicació, Asysctiva, i la comunica a l'Ajuntament perquè pugui procedir a la seva resolució.