La Festa d’en Toca-Sons fa una crida a fer-se soci de l'entitat i participar en les decisions

Una primera reunió aquest divendres servirà per presentar el nou model participatiu i començar a preparar la 34a edició de la festa 

Dijous, 28/05/2026

La Festa d'en Toca-Sons inicia una nova etapa aquest divendres amb la celebració de la primera reunió de socis de la festa. Fins ara, no havia comptat amb una estructura de socis, i aquest nou pas neix amb la voluntat d'obrir la festa a totes aquelles persones que vulguin implicar-se activament en el seu futur

Toca sons 2025 36

La creació de l'associació i l'obertura a nous socis volen reforçar el model participatiu de la festa, promovent la col·laboració en l'organització, la implicació de noves persones i el suport econòmic necessari per continuar fent créixer el projecte que ara ja fa més de trenta-tres anys que va començar. 

Durant la reunió també es començarà a preparar la 34a edició de la Festa d'en Toca-Sons. Per tant, s'anima a assistir-hi a tothom que vulgui participar en l'edició d'enguany. Així, doncs, la trobada estarà oberta tant als nous socis com a totes aquelles persones interessades a participar en la festa. A més, s'hi presentaran les novetats i línies de treball d'aquesta nova etapa. 

Des de l'organització es fa una crida a la participació per continuar construint una festa viva, popular i compartida. 

L'acte es farà a dos quarts de 8 del vespre a la Sala del Mig del Centre Cultural Can Costa.