La Cooperativa +65, al Parlament
Dimecres, 09/09/2026
La Cooperativa +65 va visitar dimecres el Parlament de Catalunya, on una trentena de membres de l'entitat van mantenir una trobada amb el president de la cambra, Josep Rull. Durant la reunió, els representants de +65 van posar sobre la taula la seva voluntat d'implicar-se, des de l'àmbit de la societat civil, en els desafiaments que planteja l'envelliment de la població.
Rull va mostrar interès per la iniciativa i els va proposar presentar el projecte davant la Comissió de Drets Socials i Inclusió del Parlament.
La Cooperativa +65, creada l'any 2021 a Taradell, disposa actualment de quatre delegacions, ubicades a Osona, Sant Feliu de Codines, Mollet del Vallès i Sant Cugat, i compta amb un total de 205 socis i sòcies.






