Codony presenta la seva candidatura a l’alcaldia i incorpora Albert Ledesma

La cap de llista de Junts defensa un model de poble basat en "l'experiència, el treball en equip i l'escolta activa" en un acte a la sala del mig de Can Costa.

Dimarts, 16/06/2026

Imma Codony va presentar divendres la seva candidatura a l'alcaldia de Taradell en un acte públic a la sala del mig de Can Costa. Durant la seva intervenció, la nova cap de llista de Junts va repassar la seva trajectòria personal i professional, les motivacions que l'han portat a fer el pas i les línies mestres del projecte que vol impulsar per al municipi.

Imma Codony (2)

Codony va reivindicar les seves arrels taradellenques i la vinculació amb les entitats i la vida associativa, elements que, segons va explicar, han marcat els seus valors i la seva manera d'entendre el servei públic. També va destacar la seva experiència de més de trenta anys a l'administració pública, amb etapes professionals a l'Ajuntament de Tavertet i a la Mancomunitat La Plana, on va exercir durant més d'una dècada com a gerent.

La candidata va assegurar que la decisió d'encapçalar el projecte és fruit d'una reflexió personal i familiar i va remarcar que vol posar la seva "experiència en gestió" al servei de Taradell. En aquest sentit, també va recordar els seus vuit anys com a regidora a l'Ajuntament de Taradell, una etapa que li va permetre "conèixer de prop el funcionament municipal".

Mirant cap als pròxims anys, Codony va defensar la necessitat de treballar per "un Taradell preparat per afrontar els reptes socials i generacionals de la propera dècada". Va situar les persones al centre de l'acció política, amb una atenció especial als infants, els joves, les famílies, la gent gran, el teixit associatiu i el comerç local.

Un dels moments més destacats de l'acte va ser l'anunci de la incorporació d'Albert Ledesma al projecte. Metge de família amb una llarga trajectòria professional en l'àmbit sanitari i experiència com a regidora, Ledesma es converteix en la primera incorporació pública de l'equip que està configurant Codony.

Codony Ledesma

La candidata va remarcar que la seva voluntat és construir "una proposta col·lectiva amb persones preparades, compromeses i amb estima pel poble". “Els millors projectes són sempre projectes col·lectius”, va afirmar.

Imma Codony (1)

L'acte va comptar també amb la participació d'Anna Erra, exalcaldessa de Vic i expresidenta del Parlament, que va donar suport a la candidata. Entre els assistents hi havia alcaldes de municipis de la comarca com Vic, Manlleu, Orís i Santa Eugènia de Berga, així com la secretària general de l'Associació Catalana de Municipis, Rosa Vestit.