Crida de voluntaris per buscar l'home desaparegut dilluns

Dimecres, 13/04/2016

160412_pere_cabanes.jpegDesprés d'un dia de cerca per part dels equips d'emergències, l'Ajuntament de Taradell fa una crida a la població per tal de crear grups de voluntaris per buscar Pere Cabanas, el veí de Taradell que va desaparèixer dilluns al matí. Es demana a tothom que pugui que demà dijous es concentri a partir de les 8 del matí davant del pavelló municipal on se'ls assignarà una zona per grups. Sobretot, és important que ningú iniciï la cerca pel seu compte.

Pere Cabanas, de 44 anys, va ser vist per últim cop dilluns al matí quan va sortir amb la seva bicicleta, tal com feia sovint. És per això que també es demana que tothom que en pugui facilitar informació posterior al dilluns al migdia es posi en contacte amb els agents locals a través del telèfon 670 01 99 66.

Aquest dimarts, bombers, Mossos, agents locals i voluntaris de Protecció Civil han continuat les tasques de cerca començades aquest dimarts al vespre, així com també s'hi han afegit un helicòpter i la unitat canina dels Bombers de la Generalitat. Aquesta tarda, a més, s'ha pogut localitzar l'últim senyal del telèfon mòbil de l'home desaparegut i els gossos han rastrejat la zona, si bé no s'ha concretat el lloc per no entorpir la feina dels equips d'emergència.

Aquest és el model de la bici amb què anava Pere Cabanas dilluns al matí:

160413_bici_pere.jpeg