Avui, obre portes l'Espai d'Aigua i Salut amb 1.100 abonats
Després de la inauguració de dissabte i després de vuit anys des de l'inici de les obres, aquest dimecres al matí obrirà portes l'Espai d'Aigua i Salut de Taradell, conegut popularment com la piscina coberta. Una obertura que es fa amb 1.084 abonats, segons va revelar l'alcalde, Lluís Verdaguer, en l'acte inaugural al costat del president Artur Mas.
A partir d'avui, tots ells podran nedar en un dels sis carrils de la piscina gran, que fa 20 metres, o bé fer exercici a la sala de fitness, que té les màquines més moderes, o a la d'spinning. A més, els propers dies, es posaran en marxa sessions d'activitats dirigides en una sala polivalent. A la zona d'aigües, entre la piscina gran i la petita, també es fan cursets per a gent gran, nadons, nens i mares. En aquesta zona, no hi falta tampoc una sauna i un bany de vapor.
L'EAS Taradell, que dóna feina a una vintena de persones -majoritàriament de Taradell-, obrirà els 357 dies a l'any. De dilluns a divendres ho farà de 7 del matí a les 10 del vespre, i els caps de setmana i festius de 9 del matí a 8 del vespre.
En aquest enllaç, trobareu tota la informació sobre l'EAS Taradell.