Avui, fem 30 anys

Dimarts, 23/04/2013

Avui, fa 30 anys que va començar l'aventura de Ràdio Taradell. El 23 d'abril del 1983, coincidint amb la diada de Sant Jordi, va néixer la primera emissora municipal de la comarca d'Osona. Des de llavors, la ràdio ha passat per diverses etapes, se les ha vist de tots colors, però mai ha deixat de sonar. Si us interessa saber com va començar tot plegat i com ha evolucionat Ràdio Taradell, us convidem a llegir la secció Història d'aquest web, on trobareu tota la informació de l'emissora.

Avui, Ràdio Taradell fa una programació especial coincidint amb aquest aniversari tan especial, després d'haver-ho celebrat ja el cap de setmana. De 10 a 2, podreu tornar a escoltar el programa especial que vam fer dissabte al matí, amb entrevistes a col·laboradors i excol·laboradors de l'emissora, com Albert Om, Isabel Campos, Jordi Roca, Roser Riera, Miquel Noguer, Ernest Codina, Joan Morcillo, David de Dios, Jordi Solé, Mercè Cabanas o Laura Arau, així com als responsables actuals.

De 2 a 3, com sempre, i més avui coincidint amb Sant Jordi, podreu escoltar el No n'hi ha prou, amb una selecció de cançons catalanes.

I, a la tarda, farem un programa especial en directe des de la plaça de les Eres, on hi haurà activitats per a la mainada i Canya que no és conya representarà la llegenda de Sant Jordi.

Recordem que els actes del 30è aniversari de Ràdio Taradell encara continuaran dissabte, amb el concert d'Oques grasses, Les tietes queques, ContraCorrent i Power Burkas.

Des d'aquí, us desitgem una bona diada de Sant Jordi i us donem les gràcies per la confiança durant aquests 30 anys!