AGENDA: balls tradicionals, 'Indira Ranamagar', Senders 1714 i Carnaval Infantil

Divendres, 05/02/2016

A Taradell, ja es respira ambient de Carnaval. Aquest diumenge, és el torn del Carnaval Infantil abans de la gran rua de dissabte de la setmana que ve. A continuació, us deixem un recull de l'agenda d'aquest cap de setmana.

Divendres



  • Presentació del llibre Indira Ranamagar. Una llum enmig de la foscor, de Jordi Imbert, amb la presència de l'autor i Àlex Pujols, baixista de Txarango. A les 20h a la Biblioteca. Més info.

  • Tercera sessió del curset de balls tradicionals. A les 21.30h, a Can Costa. Organitza: Agrupació Sardanista de Taradell.


Diumenge



  • Sortida Senders 1714: Castellar de N'hug - Bagà (22km). Sortida a les 7 del matí des de la parada d'autocars. Més info.

  • Carnaval Infantil, amb ball de disfresses, l'espectacle Revolució, a càrrec de la companyia Pentina el Gat, i pregó del Reietó Carnestoltes. A les 17.30h a Can Costa. Preu: 3€ (inclou berenar). Més info.


Dimarts



  • Hora del conte Un grapat de contes amb Rosa Fité. A les 18h a la Biblioteca. Més info.